Instrukcja zamawiania produktów z refundacją na Admed24.pl
1. Znajdź zakładkę „Refundacja NFZ” i kliknij na nią. Lub kliknij tutaj
2. Wybierz produkty refundowane, które Cię interesują
3. W karcie produktu Wybierz zakup „REFUNDACJA NFZ”, a poniżej wpisz numer zlecenia i kod zlecenia
4. Dodaj produkt do koszyka.
5. Pamiętaj, że możesz dodać również produkty niepodlegające refundacji.
6. Przejdź do finalizacji zamówienia.
7. Opłać za zamówienie.
Czy muszę mieć jakieś dokumenty na pierwszy zakup z refundacją NFZ?
Nie potrzebujesz żadnych dodatkowych dokumentów. Będzie potrzebny tylko numer zlecenia na refundację wyrobów medycznych oraz kod do tego zlecenia, wystawiony przez osobę uprawnioną.
Jak uzyskać zlecenie na wyroby medyczne?
Wystawianie i weryfikacja zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne ma miejsce podczas osobistej wizyty u lekarza lub teleporady. Lekarze mogą natychmiast zweryfikować zlecenie, co eliminuje konieczność wizyty pacjenta w oddziale wojewódzkim NFZ.
Po 1 lipca 2023 roku otrzymasz od lekarza, pielęgniarki, fizjoterapeuty lub położnej zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne w formie elektronicznej (e-zlecenie). Zlecenie na wyroby medyczne przypomina wyglądem e-receptę.
Co jest potrzebna aby złożyć zamówienie w naszym sklepie na wyroby medyczne refundowane przez NFZ?
Do złożenia zamówienia na refundowane wyroby medyczne dostępne w naszym sklepie potrzebujesz:
a) W przypadku zlecenia z e-potwierdzeniem: 13-cyfrowy numer ewidencyjny zlecenia oraz numer PESEL pacjenta.
Numer zlecenia znajdziesz:
• w lewym górnym rogu zlecenia wydrukowanym przez lekarza lub;
• otrzymasz go bezpośrednio z placówki medycznej SMSem/e-mailem.
lub
b) w przypadku e-zlecenia: 4-cyfrowy kod dostępu (kod PIN) oraz numer PESEL pacjenta. Numer zlecenia znajdziesz:
• na druku informacyjnym wydrukowanym przez lekarza lub;
• otrzymasz go bezpośrednio z placówki medycznej SMSem/e-mailem.
Uwaga! Uzupełnij numery zleceń (lub PESEL) oraz kod zlecenia przy każdym z refundowanych produktów.
Pamiętaj, że do realizacji zamówienia i weryfikacji w systemie NFZ przystąpimy zgodnie z datą przyjęcia Twojego zamówienia.
Jeśli weryfikacja będzie negatywna, skontaktujemy się z Tobą i przekażemy dalsze instrukcje.
Po uzupełnieniu danych zlecenia, kliknij Przejdź do kasy. Postępuj zgodnie z komunikatami, które pojawią się na ekranie, wybierz adres dostawy, ew. fakturę VAT, sposób dostawy i formę płatności.
Jeśli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta Telefon 48 85 740 43 04.
Pamiętaj! Zlecenie potwierdzone elektroniczne lekarz może wystawić jednorazowo maksymalnie na 12 miesięcy, a pacjent może je realizować w częściach obejmujących okresy nie krótsze niż miesiąc i nie dłuższe niż 6 miesięcy.
Wszystkie części zlecenia należy zrealizować w jednym miejscu, ponieważ NFZ nie umożliwia realizacji u kilku świadczeniodawców.
Kolejne zamówienia realizuje się na podstawie numeru zlecenia.
Ważne! Nie można zrealizować miesięcy, które już upłynęły.
Sprawdź, jak wygląda wypełniony wzór zlecenia na wyroby medyczne.
Jeżeli masz już numer zlecenia lub kod dostępy do zlecenia złóż zamówienie przez nasz sklep internetowy admed24.pl lub telefonicznie +48 85 740 43 04.
Chcesz się dowiedzieć jak uzyskać dofinansowanie NFZ na sprzęt ortopedyczny i rehabilitacyjny?